7 Şubat 2012 Salı

TÜRK EĞİTİM DERNEĞİ’NDEN CUMHURİYETİMİZİN 88.YILINA ÖZEL KUTLAMA

83 yıldır gururla taşıdığı meşalesiyle eğitim dünyasını aydınlatan Türk Eğitim Derneği, Türkiye tarihinin en büyük kıvancını simgeleyen Cumhuriyet Bayramı’nı, yine Türkiye adına son derece anlamlı bir amaçla buluşturdu. Türk Eğitim Derneği, maddi yetersizlikler nedeniyle öğrenim göremeyen öğrencilere burs sağlamak amacıyla Cumhuriyet Balosu düzenledi. Bugüne kadar 45 binden fazla öğrenciye burs imkanı sağlayan Türk Eğitim Derneği, JW Marriot Hotel’de düzenlediği Cumhuriyet Balosu’ndan elde ettiği geliri maddi imkanları yeterli olmayan ancak başarılı öğrencilere burs olarak aktaracak.





 Cumhuriyet Balosu’nda Behzat Gerçeker ve Enbe Orkestrası sahne aldı.1928 yılında Türk Maarif Cemiyeti adı altında kurulan ve 1946’da bugünki adını alan Türk Eğitim Derneği, başlangıçtaki Türkçe ve yabancı dilde eğitim veren okullar kurma, öğrenci yurtları açma ve maddi imkanı yetersiz ancak başarılı çocuklara burs vererek eğitimlerini sürdürme gibi amaçlarını bugün çok daha geniş bir düzleme taşıyarak sürdürüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder