2 Şubat 2012 Perşembe

İŞ DÜNYASI, EĞİTİMİ ‘DİZİ’YLE VERİYOR

Ünlü oyuncular iş dünyası için kamera karşısına geçti, ‘dizi’ sektörü kurumsal eğitimin de hizmetine girdi. Fenomen Prodüksiyon ve Organizasyon, uzaktan eğitim dünyasının lider şirketlerinden Enocta ile işbirliği yaparak bir dizi mini eğitim filmi çekti.
İş dünyasında günlük rutinde yaşananların, doğru ve yanlış uygulamaları içeren durumların senaryolaştırıldığı, ortalama 5’er dakikalık mini eğitim filmleri dizi niteliği taşırken devamı da çekiliyor.

Uzaktan eğitim dünyasında yepyeni bir yaklaşım olan dizi şeklindeki mini eğitim filmleriyle şirketler, çalışanlarının iş yaşamındaki verimliliğini ve kişisel gelişimini desteklerken hafızalardan silinmeyecek bir farkındalık da yaratıyor.

Enocta’nın iş ortaklarıyla birlikte sadece Türkiye’de değil, dünyada örnek teşkil edecek e-öğrenme ve eğitim teknolojileri uygulamalarına imza attığına dikkat çeken Enocta Genel Müdürü Ahmet Hançer: “Hazırlanan hikaye tabanlı, eğlenceli eğitim filmlerini KurumsalTube adını verdiğimiz sistem üzerinden eğitim alan çalışanlara ulaştırıyoruz. Fenomen Prodüksiyon, firmamız için şimdiye kadar ‘Müzakere Becerileri, Zor Kişilerle Başa Çıkmak, Telefonda İletişim, Yazılı İletişim Teknikleri, Stresle Başa Çıkma, Temel Yönetim Becerileri, Başarı ve Sonuç Odaklılık...’ gibi konularda toplam uzunluğu 180 dakika olan 21 mini film çekti. Filmlerde 20 profesyonel oyuncu rol aldı” dedi.





“Videolar öğrenmeyi hızlandırıyor”
Özellikle vaka tabanlı, mini hikayelerden oluşan eğitim filmleri kullanımının e-öğrenmede çok tercih edildiğine dikkat çeken Hançer, şunları söyledi: “Videolar öğrenmeyi hızlandırıyor ve mobil cihazlarla da uygun formatta olduğu için her yerde ulaşılabiliyor. Fenomen’le hazırlanan dizi şeklindeki mini eğitim filmleriyle eğlenceli senaryolar, başarılı prodüksiyonlarla biraraya getirilerek hedefe tam ulaşan çalışmalara imza atıldı.”
Hançer, kurumların mini eğitim filmlerine Enocta kataloğundan ulaşabileceğine sözlerine ekledi.

EDİTÖRE NOT: Temmuz 2011’de faaliyete geçen FENOMEN, kişisel gelişim ve farkındalık sağlamayı amaçlayan bir prodüksiyon ve organizasyon şirketi. Yenilikçi, güvenilir, hizmet odaklı, profesyonel kadrosuyla hizmet veren şirketin sunduğu çözüm ve hizmetler arasında eğitim filmleri, müzikli konferans, skeç uygulamaları, kamera şakaları, ritm uygulamaları gibi yaratıcı projeler bulunurken her çeşit organizasyon için çekim hizmeti, röportaj çekimleri, deneyimli sunucu temin edilmesi, canlı müzik gibi çalışmalar da yer alıyor. FENOMEN’in yönetici ortakları ise kamuoyunda senarist, yönetmen ve oyuncu yönüyle de tanınan Mehmet Auf ve alternatif öğrenme yöntemleri Uzaktan Eğitim Uygulama ve İçerik Tasarımı, Eğitim Filmi, Senaryo Yapım Çalışmaları ile ilgili konularda uzman Meriç Koraltürk Polatwww.fenomenorg.com
DETAYLI BİLGİ VE İLETİŞİM İÇİN:
Derya ASLAN
CitiPR
Bayar Cad. Emintaş Sitesi. A1 Blok D12 Kozyatağı -İstanbul
Tel: 0216 411 06 88-0532 261 64 35 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder