6 Şubat 2012 Pazartesi

GALA MODERN’den EĞİTİME DESTEK

İstanbul Modern, eğitim projelerine destek sağlamak amacıyla “Gala Modern” gecesini düzenledi. İstanbul Modern’deki geceye iş ve sanat dünyasından çok sayıda seçkin isim katıldı.
Gecede bir konuşma yapan İstanbul Modern Yönetim Kurulu Başkanı Oya Eczacıbaşı, İstanbul Modern’in eğitime verdiği önemi vurgulayarak, “Gala Modern” gecesine katılan İstanbul Modern Eğitim Dostları’nın verdikleri destekle, müzenin eğitim programlarının çoğalmasını ve çeşitlenmesini  sağladıklarını söyledi.



Sunuculuğunu gönüllü olarak Rana Erkan Tabanca’nın üstlendiği “Gala Modern” gecesinde, Raffi Portakal ve Maya Portakal yönetiminde destek yarışı gerçekleştirildi. Destek yarışında, sanatçılar Taner Ceylan, Azade Köker, Ramazan Bayrakoğlu, Seçkin Pirim, Şükran Moral, İnci Eviner, Seyhun Topuz ve Ebru Uygun’un geceye özel olarak hazırladıkları çalışmaların yanı sıra Kutluğ Ataman’ın tasarladığı ve sınırlı sayıda üretilen çanta ile müzenin eğitim projelerine 625 bin TL katkı sağlandı.

“Gala Modern” gecesinin ana sponsorluğunu Baykam Group’un Yatırım Holding Şirketi Relight Capital üstlendi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder