6 Şubat 2012 Pazartesi

EN ÜNLÜ ÜNSÜZ MERİH ERMAKASTAR

as DERGi  ekibi olarak 14 Ocak’ta Bostancı Gösteri Merkezi’nde Serdar Ortaç Konseri’ne davetliydik fakat tüm ekibi temsilen yalnızca ben katılabildim bu görkemli  konsere … Tüm ekip arkadaşlarımdan tekrar özür diliyorum… :) Hazır konsere gitmişken Merih ile bir röportaj yapayım dedim.
İşte;Samimiyeti ve güler yüzü ile etrafına pozitif enerji saçan, ‘’En Ünlü Ünsüz Olarak’’ anılan, fırsatları kaçırmak yerine fırsat yaratmaya çalışan bir yapısı olduğunu söyleyen, ORTAÇ EKİBİ’NİN DELİ DOLU ÇOCUĞU, başarılı vokalist MERİH ERMAKASTAR RÖPORTAJI

Geçmişte kendinize belirlediğiniz bir hedef var mıydı? Hedeflerinize ulaştığınızı düşünüyor musunuz? Şuanda kendinizi nerde görüyorsunuz?
Herkesin olduğu gibi, benimde hedeflerim vardı ve şimdi düşündüğümde; bunların gerçekleşmiş ve gerçekleşiyor olduğunu görmek beni mutlu ediyor. Şu anda bana sorarsanız, hala yolun başındayım derim ama düşününce dışarıdan pek de öyle göründüğünü sanmıyorum.  :)

: ) Yaşamınızda kaçırdığınız, pişman olduğunuz fırsatlar oldu mu? 
Şu an aklıma gelmiyor… Hım… Aslında farkında olmadan kaçırmış da olabilirim. Fırsatları kaçırmak yerine fırsat yaratmaya çalışan bir yapım olduğunu söyleyebilirim. Bunu da sanırım, pozitif düşünmeme ve insan ilişkilerimin kuvvetli oluşuna bağlayabilirim...

Geçmişte bir tiyatro oyununuz vardı. Yine böyle bir projeniz var mı ya da bir sinema filmi düşünüyor musunuz?
Aslına bakarsanız birçok proje düşünüyorum ama hepsini bir anda gerçekleştirebilmek oldukça zor oluyor… Hayırlısı diyelim.  :)

Neden oyunculuğunuzu ilerletmek yerine, müziğe ağırlık vermeyi tercih ettiniz?
Bu aslında mesleklerimden dolayı kendiliğinden oluşan bir süreç… Dışarıdan öyle görünüyor olabilir ama ben icra ettiğim tüm mesleklerime aynı özeni gösteriyorum. Sadece bu dönem bu şekilde ilerliyor.   :)
Bundan 8 yıl önce ‘coccori’ isimli çok tutulan ve ciddi hayran kitlesi olan bir televizyon
programı sunmuştunuz. Bu program sizin için dönüm noktasıydı diyebilir miyiz?
Tam bir dönüm noktası diyemeyiz aslına bakarsanız… Çok güzel bir kitlesi olan bir programdı. Bana kazandırdığı en önemli şey; kamera ve canlı yayın  rahatlığıdır diyebiliriz...

Buna benzer bir proje teklifi gelirse değerlendirir misiniz?
Eğer ki zamanı uygun olursa zevkle değerlendiririm...

Neden albüm değil de single çıkarmayı tercih ettiniz?
Bu bir dönem, aynı zamanda da bir tercih meselesi… Yani 10 parça yapıp hepsini 1-2 ya da bilemedin 6 ayda anlatmak yerine, her parçanın üzerinde durulacak 1-2 ayı tercih ettim diyebiliriz...

Yeni bir single ya da albüm çıkarmayı düşünüyor musunuz?
Her zaman düşünüyorum…

Tarih belli mi?
Henüz bir tarih yok söyleyebileceğim ama hazırlıklara her zaman devam.   :)

Yalnız kaldığımda piyano çalıyorum.

: ) Sizi bir gün sahnede piyano çalarken görebilecek miyiz?
Kısmet, neden olmasın? Belki bir klipte, belki canlı konserlerde…  :)  Seviyorum piyano çalmayı ama sanırım kendi kendime kaldığım zamanlar daha bana özel olduğu için çok göz önünde çalmıyorum.  :)


Başka bir solist ile çalışmış olsanız -netice de siz trompette çalıyorsunuz-, bu alanda dünya ya açılmak ister miydiniz?
Başka soliste ne gerek var... Açılırız belki yakında kim bilir…   :)

İnşallah… Bu kadar yoğun bir çalışma temposu içerisinde, kendinize zaman ayırma fırsatınız oluyor mu? 
İleride Allah kısmet ederse kendime zaman ayırırım diye düşünüyorum şimdi çalışma zamanı.   :)

Kendimi zorla yılbaşı balosuna davet ettirdim.

Dünyalar güzeli bir eşiniz var… Sevgili Zeynep Hanım ile nasıl tanıştığınızı özetleyebilir misiniz? 
Teşekkür ederim...
Uludağ’da tanıştık ve sonrasında İstanbul’da kendimi onların yılbaşı balosuna davet ettirdim. Sonrası ne de çabuk geçmiş düşündüm de…   :))) 

: )) Allah ağzınızın tadını bozmasın…. Zeynep Hanım tanıdığımız kadarıyla büyüleyen güzelliği kadar olgun ve anlayışlı bir hanımefendi… Eşinize yeterince zaman ayırabiliyor musunuz? 
Amin… Kendime ayıramadığım zamanları ona ayırmaya çalışıyorum diyebilirim.  :)

Ufukta bebek var mı? 
Hayırlısı… İnşallah...

İnşallah… 7’den 70’e bir hayran kitleniz var? Sevenlerinizle iletişiminiz nasıl?
Aslına bakarsanız, yoğun çalışma tempomu anlayışla karşılayan, sevgi ve saygı derecesini harika bir şekilde dengeleyen bir kitle var. Mümkün olduğunca iyi bir iletişim kurduğumuzu düşünüyorum... Aslına bakarsanız bu konuda çok şanslı olduğumu söyleyebilirim…

Size rahatlıkla ulaşabiliyorlar mı? 
Evet, ulaşabiliyorlar.

Sevenleriniz tarafından unutamayacağınız sürprizlerle karşılaştınız mı? 
Birçok kez… : ) Sürpriz yemek partileri, konserlerde adıma açılan pankartlar, tüm şehirlerden
yazılmış mektuplar, hediyeler  v.s. Şuan aklıma gelenler bunlar… Diyorum ya; gerçekten çok
şanslıyım ve laf olsun diye söylemiyorum hepsinin içtenliğini çok seviyorum.

O anı ve neler hissettiğinizi bizimle paylaşır mısınız?
Mümkün değil… Anlatamam… Yaşanması gereken anlar onlar... Ancak yaşayan bilir… Sağ olsunlar…

Serdar Ortaç, tüm ekibiyle aile gibi…

Serdar Ortaç gibi dev bir isimle nasıl bir araya geldiğiniz?
Asker dönüşü Bodrum’da çalışırken, ortak arkadaşımız Tayfun sayesinde… Bir anda kendimi onun sahnesinde buldum! İlk konserde de çok eğlenince, aileye girdim diyebiliriz… Aile diyorum çünkü gerçekten tüm çalışanlarıyla da aile gibi olan biri sevgili Serdar Ortaç...

Öngörüsü çok kuvvetli...

Serdar Bey gibi işinde çok disiplinli biriyle çalışmak nasıl? 
Her anlamda hayatımda oluşu büyük kazanç benim için… Hala çok şey öğreniyor,
öğrenmeye çalışıyorum… Büyük bir öngörü yetisine sahip...

Ortaç ile yakın dostluğunuzdan da söz ediliyor… Sizin gözünüzden Serdar Ortaç’ı dinlemek isteriz, nasıl anlatırsınız Serdar Bey’i?
Kendisiyle yarışan, hep gelişmek için uykusundan bile fedakarlık eden, aynı anda 73651769 şey düşünebilen bir zekaya sahip, yetenek abidesi diyebilirim.  : )

Aileme teşekkür borçluyum.

: ) Bir röportajınızda ‘’esas adam olmak yerine ikinci adam olmayı seçiyorum’’demiştiniz. İnsanlar genelde böyle durumlarda egolarına yenilirler ve önceliği kimseye vermek istemezler... 
Valla bu yetiştirilme tarzıyla da alakalı bir durum aslında. Bu konuda aileme teşekkür borçluyum. Çalıştığın solist de önemli tabii ki...

Teşekkür ediyorum, çok sıcak ve içten cevaplar için… as DERGİ okurlarına yeni yılla ilgili neler söylemek istersiniz?
Ben de size teşekkür ediyorum. Ankara’nın en güzel dergisinin okuyucularına ve siz
çalışanlarına süpppeeer bir yıl diliyorum. Sağlıkla, sıhhatle, bereketle inşallah... Sevgilerimle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder