6 Şubat 2012 Pazartesi

KALBİMİZ ONLARLA

Bebek ve çocuklarda kalp sağlığına dikkat çekmek amacıyla tasarlanan "Kalbim Seninle" projesi birçok sanatçıyı bir araya getirdi. 26 ünlü sanatçı bir ay boyunca kalp sağlığına dikkat çekmek amacıyla çok özel fotoğraflar çektirdi. Bu yıl ilk defa gerçekleşen projenin tanıtımı önceki gün Avangarde Otel’de gerçekleşti.


Projenin amacının bebek ve çocuk kalp sağlığı konusunda aileleri bilinçlendirmek olduğunu belirten
Gazeteci Başak Çokan ve Selçuk Kaya, Kalbim Seninle’nin bundan böyle her yıl farklı konseptlerde düzenli olarak gerçekleşeceğini ve böylece çocuklara ışık olmaya devam edeceklerini söylediler.
Okyanus Koleji'nin destek verdiği projede, okulun öğrencileri sanatçılarla röportaj yaptı ve fotoğraf çekimlerine katıldı. Kalbim Seninle projesine destek veren ünlü isimler, çocukların kendileri için hazırladıkları soruları içtenlikle yanıtlayarak Türkiye'de kalp sağlığına gereken önemin verilmediğini ve bu konuda herkesin bilinçlenmesi gerektiği konusuna dikkat çektiler…

Türkiye'nin birçok şehrindeki  alışveriş merkezi, hastane ve okul Kalbim Seninle projesine tam destek vererek fotoğrafları sergilemek istediklerini belirttiler. Projenin yapımcılığını Selçuk Kaya ve Başak Çokan üstlenirken fotoğrafları ise Yaşar Saraçoğlu'nun objektifinden çıktı.

Ünlü şarkıcı Deniz Seki: "Bu proje bana geldiğinde hiç düşünmeden evet dedim çünkü hiç bir ticari kaygı için gerçekleşen değil tamamen bebek ve çocuklarda kalp sağlığını öne çıkaran bir proje. Çekimler esnasında çok içten gelerek bu pozları verdim bunun nedeni ise gerçekten çocuklara olan sevgim ve özlemimden kaynaklanıyor. Anne olmayı çok istiyorum bebek nasıl bakılır çok iyi bilirim kardeşlerimi ben büyüttüm." 


Irmak Ünal: ‘’Ben de yeni anne oldum. Annelik çok güzel bir duygu…’’

Perihan Savaş: "Hem anne hem anneanneyim ve bu durum çok hoşuma gidiyor. Torunum daha yeni yeni anneanne demeye başladı, söyleyiş tarzı çok hoşuma gidiyor ve çok mutlu oluyorum.’’






Tamer Karadağlı ve Arzu Balkan çifti fotoğraf çekimlerine kızları Zeyno ile, Yeşim Salkım Hakan Eratik çifti kızları Ada ile, Ivana Sert oğlu Ateş ile ve Esra Erol da oğlu İdris Ali ile katıldı.
Usta Fotoğraf sanatçısı Yaşar Saraçoğlu'nun görüntülediği diğer ünlü isimler ise Mustafa-Emina Sandal, Selçuk Yöntem, Deniz Seki, Demet Şener, Mehmet Ali Erbil, Berna Laçin, Perihan Savaş, Oya Başar Emel Müftüoğlu, Levent Özdilek, Emre Kınay, Sibel Turnagöl, Altan Gördüm, Nurseli İdiz, Irmak Ünal, Cengiz Semercioğlu, Burak Hakkı, Şirin Sever ve Ömür Gedik oldu.
Tanıtıma katılan ünlüler arasında Deniz Seki,Perihan Savaş,Esra Erol,Yeşim salkım ve eşi Hakan Eratik,Irmak Ünal,Berna Laçin gibi isimler yer aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder