24 Ocak 2012 Salı

‘ TÜRK KAHVESİ İÇİYORUM,KAHVEME SAHİP ÇIKIYORUM’

Türk Kahvesi Kültürü ve Araştırmaları Derneği,
Karaca Porselen ve Alem Dergisi’nin katkıları ile hayat buldu.

Geleneksel kahve kültürümüze, değerlerimize sahip çıkmak ,  Türk halkı nezdinde sağduyu yaratmak adına düzenlenen ‘TÜRK KAHVESI İÇİYORUM, KAHVEME SAHİP ÇIKIYORUM’ projesi başladı.

Türkiye’nin önde gelen, halkın sevdiği, kendi dalında başarılı 11 ünlü isim, SERTAP ERENER, HALDUN DORMEN, KEREM GÖRSEV, ALI SUNAL, KADIR DOGULU, AYSEGUL ALDINC, ALI KIRCA, SABA TUMER, NEVRA SEREZLI, FUAT GUNER, EBRU AKEL, Zeynel Abidin Ağgül’ün kamerasının önüne geçerek ` ‘ TÜRK KAHVESİ İÇİYORUM, KAHVEME SAHIP ÇIKIYORUM’ dedi.

Atıl Kutoğlu tarafindan  Türk Kahvesi Kültürü ve Araştırmaları Derneği  yararına tasarlanan Türk kahvesi fıncanları, Karaca Porselen tarafından üretildi.
Selçuklu motiflerlerinden esinlenerek hazırlanan  fincanlar turkuvaz ve mor olarak, iki farklı renkte konukların beğenisine sunuldu.
Türk kahvesine sahip çıkmak ve yurtdışında Türk kahvesini tanıtmak amacı ile başlatılan projenin tanıtım gecesi 17 Ocak Salı günü  400 seçkin davetlinin katıldığı gecede Adile Sultan Saray’ında yapıldı.
Gecede iş ve sanat camiasindan bir çok seçkin konuk yer aldi.
Gecenin onur konugu ise , Avrupa Birligi Bakanı ve Başmüzakereci Sn. Egemen Bağış dı.
Türk kahve tarihini anlatan özel bir dans gösterisi ile başlayan gecede  konuklar daha sonra  özel oluşturulan kahve barlarından, enfes Türk kahvelerini yudumladılar ve gece için hazırlanan özel sergiyi gezdiler.
Türk kahvesi kültürü ve Araştırmaları Derneği’nin yapacağı tanıtım çalışmalarına destek olmak için düzenlenen gecede, sunulan fincanların geliride yine bu amaç için yapılacak çalışmalarda kullanılacak.

Geleneksel kahve kültürümüzü korumak, yaymak ve bir bilinç oluşturulmasını sağlamak adına tüm kahve severlerin bu projeye destek vermesi bekleniyor.
Atıl Kutoğlu tarafından hazırlanan fincanlara tüm KRC Shop’lardan ulaşmak mümkün. www.krc.com.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder