3 Aralık 2011 Cumartesi

ANKARAGÜCÜ’NÜN 42. BAŞKANI SAMİ ALTINYUVA


Ankaragücü Spor Kulübü, yeni başkanını Tandoğan Tesisleri’nde yapılan genel kurulda seçti. 130 delege oy kullandı. Bu oyların 1′i iptal edilirken, 9 oy da boş çıktı. Geçerli 120 oyu alan İşadamı Sami Altınyuva, Ankaragücü Kulübü Başkanlığı’na getirildi.
Yeni başkan Altınyuva, Ankaragücü'nün Tandoğan Tesisleri'nde yapılan genel kurulun ardından basına yaptığı açıklamada:
‘’Bugün 102 yıllık bir çınarın, seçimli olağanüstü genel kurulunun yapıldı. Burada 19 yeni arkadaş ile beraber, Ankaragücü için Ocak ayında yapılacak olağan genel kurula kadar elimizden ne gelecekse, maddi ve manevi bir şeyler vermek için göreve talip olduk'' diye konuştu. Yönetim kurulunda görev alan tüm üyeler, evinden, işinden, cebinden bir şeyler katarak Ankaragücü'ne vermek zorundadır. Ben bir Ankaralı ve Ankaragücü’lü olarak arkadaşlarımla birlikte kulübüm için geldim. Bugüne kadar eski yönetici arkadaşlarla görüştük, eskiden kulüp başkanlığı yapmış arkadaşlarla da görüştük. Ben şahsım adıma ve arkadaşlarım adına konuşuyorum. Ben aynen şu ifadeleri kullandım; Ankaragücü Kulübü'ne kim ne verecekse, hepimizden daha fazla versin. Ben kulüpte çaycılık yapmaya razıyım' dedim. Genç yaşta bir Ankaralı olarak, Ankaragücü'nün şuan ki durumundan dolayı üzgün olduğum için arkadaşlarımla birlikte geldim. Şimdi kavga zamanı değil. Eski yöneticiler, eski kulüp başkanları, kaymakamlar, valiler, Ankara milletvekilleri, bakanlarımız, Ankaragücü Kulübü'ne sahip çıkma zamanıdır.
Büyük taraftar! Kulübün asıl sahibi zaten sizlersiniz. Hep beraber bundan sonraki yıllar için neler yapabiliriz, biz onlara bakacağız. Cenab-ı Allah'ın izniyle, bütün inancım budur ki, Ankaragücü takımı kümede kalacaktır. Ocak ayında çok güçlü bir listeyle de Ankaragücü Kulübü hak ettiği yere gelecektir.''
dedi.
Sami Altınyuva’nın başkanlığındaki Ankaragücü Kulübü Yönetim Kurulu listesi şöyle:
Sidar Tunca, Fatih Yurdemi, Sait Demirci, Mehmet Aybek, Hüseyin Acar, Nilay Ermiş, Mahmut Ural, Cem Memikoğlu, Sait Özcan, Süleyman Yiğiter, Ramazan Başdoğan, Necmi Bilgin, İsmet Ölmez, Ahmet Telek, Tercan Yüce, Adnan Alimoğulları, Hülya Kalaycıoğlu ve Özgür İncesu.




Başkanlık seçiminin ardından ilk galibiyetini Kardemir Karabük Spor karşısında alan Ankaragücü Spor Kulübü Başkanı Sami Altınyuva:‘’Değerli Ankaragüçlüler! Bugün hep beraber çok büyük bir başarı kazandık çünkü bizler için Karabük maçı altın gibi 3 puan değerinde idi. Allah’ın izni ile ilk galibiyetimizi aldık.
Bu başarının mimarı, en başta büyük Ankaragücü taraftarıdır. Maçın ilk dakikasından son dakikasına kadar takımına sahip çıkmıştır. Hiçbir olumsuz davranış ve tepki göstermeyerek bu galibiyeti almamızı sağlamıştır. Ankaragücü’nün gerçek sahiplerine bugün göstermiş olduğu destekten dolayı çok teşekkür ederim.Ayrıca Teknik Heyetimize, futbolcularımıza, kulübümüzde emeği geçen A‘dan Z’ye herkese minnettarım. Zaman birlik ve beraberlik zamanıdır; dava Ankaragücü davasıdır. Bu uğurda ne gerekiyorsa yapılacaktır.
’’ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder