6 Şubat 2012 Pazartesi

NET CALL CENTER YENİ YIL PARTİSİNDE BULUŞTU.

3 Yıl önce başkent Ankara’da kurulan özel çağrı merkezi Hem İletişim, yeni ismiyle Net Call Center çalışanları yeni yıl partisinde 2011 başarılarını kutladılar…





2011 yılının ocak ayında Hem İletişim’i devralan Gökhan POYRAZ, bir yılda Net Call Center’ı Ankara’da 360 koltuk kapasitesine ulaştırırken, 100 koltuk kapasitesiyle İstanbul lokasyonunu da bünyesine kattı.Dinamik yapısıyla birçok ilke imza atan ve yüzde yüz elli büyüyen Net Call Center, 2012’ye Hilton Double Tree’de düzenlenen muhteşem yeni yıl partisi ile merhaba dedi.Unutulmaz gecede kendi dallarında başarı gösteren çalışanlar plaket ile ödüllendirildi.Gecede konuşma yapan Net Call Center Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Poyraz,hızla büyüyen çağrı merkezinin 2012 sonu hedefinin 800 ile 1000 arasında koltuk kapasitesine ulaşarak çağrı merkezi sektörünün liderleri arasında bulunmak olduğunu belirtti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder